Ce se întâmplă dimineața? Este oare o oră destul de bună pentru a mânca sau pentru a vă bucura de un mic dejun gustos?

Ceaiul sau cafeaua pentru început sunt întotdeauna un plus, dar un mic dejun bun este esențial pentru energie și pentru un zâmbet pe fața voastră în această dimineață. Aici va prezentăm cele mai delicioase idei pentru un mic dejun complet, sănătos și variabil!

  1. Introduceți proteinele în meniul de dimineață!

Proteinele sunt importante pentru a vă menține energia în prima parte a zilei. Ele ajută la stocarea energiei și reduc senzația de foame pe tot parcursul zilei. Carnea de pui, salatele cu carne sau oua fierte sunt idei asemănătoare pentru micul dejun și vă pot asigura zilnic aceste proteine pe care le veți necesita.

  1. Includeti:
    -legumele
    -fructele

În plus față de proteine, micul dejun ar trebuie să includă și legume. Salatele de legume și fructele sunt esențiale pentru a vă menține sanatatea. Puteți încerca: roșii, țelina, ridichi, morcovi și curcan, cu semințe și fructe proaspete (kiwi, fructele de pădure, ananas, pepene galben etc.)

  1. Fii creativ!

Pentru micul dejun nu trebuie să rămâneți fidel la o farfurie simplă cu ouă și bacon. Sunteti creativ si folositi-va imaginatia!

-Tartine crocante, paine cu zahăr sau pâine prăjită cu applesauce

-Omelete delicioase cu ciuperci, legume și brânză

-Sandvișuri cu brânză, roșii, castraveți și verdeață pentru un plus de fibre

-Tortilla cu pește: încercați rețeta pentru o varietate delicioasă și sănătoasă!

-O mâncare de dimineață cu creveti și piure de cartofi

  1. Un mic dejun sănătos!

Faceti micul dejun parte a unei diete sănătoase. Caloriele micului dejun trebuie să fie stabile și să furnizeze un aport mic de grăsimi și zaharuri. Orezul de dimineață și cerealele fibrei sunt idei excelente. Puteți opta pentru avocado, linte sau cuscus pentru mai multă energie.

  1. Arome exotice pentru micul dejun

Dacă vă plac gusturile exotice, acesta este momentul pentru a include aceste arome în meniul vostru de dimineață. Nu uitați de laptele de migdale sau laptele de cocos, care sunt unele dintre cele mai citite produse pentru micul dejun. Acestea furnizează vitamine și minerale și uneori chiar pot să înlocuiască laptele obișnuit!

De asemenea, puteți încerca cuscusul cu legume, hummusul sau varza. Acestea sunt surse de energie excelente pentru a vă începe ziua cu energie și să vă faceți plăcerea.

  1. 10 cel mai delicioase editii de mic dejun

Pentru inspirație, iată 10 dintre cele mai delicioase idei de mic dejun pentru a începe bine ziua!

1.Briosele de mar și căpșuni

  1. Cozonac cu brânză
  2. Omletă cu legume
  3. Sandviș vegetarian cu hummus și verdeață
  4. Vasul cu cuscus pentru un plus de fibre
  5. Smoothie cu fructe
  6. Chia de dimineață cu fructe
  7. Gogosi cu topping de căpșuni
  8. Paine prăjită cu linte
  9. Omletă cu pește

Practicarea unui mic dejun sănătos și plin de proteine nu se va întâmpla peste noapte. Secretul constă în a începe prin a pregăti mai devreme mâncărurile, creând astfel o rutină dimineata. Pregătiți mesele cu mult timp înainte și asigurați-vă că este ceva variata. Aceste 10 idei de mic dejun delicioase și sănătoase vă vor oferi surse de energie pentru toata ziua. Deci luați micul dejun zilnic și mâncați gustos!