Camelia Sucu este una dintre cele mai cunoscute figuri publice din România. Are experiență în domeniul PR si comunicari și a creat un imperiu din antreprenoriat, dar, mai presus de toate, este cunoscută pentru energia și pasiunea profundă cu care face ceea ce face.
Cine este Camelia Sucu: O prezentare generală
Camelia Sucu a început cariera ca agent de PR, dar de atunci a reușit să se afirme și să devină o prezență cunoscută pe scena mondenă românească. Are o zestre bogată de achiziții și realizări în domeniul PR, PR Digital, comunicare și media. Camelia este cunoscută și ca autoare, a scris cartea „Școala dorințelor” în 2015 și este autoarea serialului TV „Viața Camyriei”, lansat în anul 2019.
Cu cea mai înaltă copertură media din toate domeniile în care activează, Camelia este unul dintre cei mai importanti jucători din industrie. Cu cele peste 1 milion de fani pe rețelele sale sociale, Camelia este o figură online admirată și iubită.
Invataminte si experienta de invatare a lui Camelia
Performanța lui Camelia este în mare parte rezultatul unei educații de succes și a unui program de dezvoltare personală. A absolvit Facultatea de Științe Politice și Administrative, decembrie 2009 și în paralel a urmat cursuri în domeniul comunicării și al PR-ului ca specializare.
Pentru a-si consolida cunoștințele și pregătirea de afaceri, Camelia s-a înscris la Oxford University și a urmat cursuri de Corporative & Entrepreneurial Management, acesta fiind domeniul său de interes. Durata cursurilor a fost de doi ani și acestea au început în anul 2010.
Rezultatele activității lui Camelia
Jalea lui Camelia în domeniul PR a inceput în anul 2009 când a fondat compania de media cu același nume. Ea l-a crescut și a transformat într-una dintre cele mai de încredere agenții PR din România. Bazată în București, această agenție este responsabilă pentru lansarea și relansarea multiplelor produse si servicii ale marilor companii autohtone.
În prezent, Camelia este o prezență frecventă pe scenele conferințelor și evenimentelor de profil. De asemenea, ea oferă sesiuni de training și se implică frecvent în proiecte legate de branduri de top. Ea deține, administrează și co-organizează frațamente ale brandurilor pentru a genera cât mai mult interes pentru produsul lor. În plus, Camelia este cunoscută pentru că încurajează autorii independenti elevi, profesori, cercetatori de specialitate si profesionisti si alte persoane interesate de dezvoltarea lor personala si profesionala.
Invazia lui Camelia in lumea digitala
La începutul anului 2020, Camelia a hotărât să facă o mutare generoasă și curajoasă spre mediul online și să abordeze lumea digitală pentru a se asigura că fiecare persoană se poate bucura de beneficiile educației și dezvoltării personale de la ea. Acest lucru a dus la lansarea platformei sale premieră, „Practica PR”, în primăvară anului 2020, care oferă un curs de formare complet pentru PR-ul digital.
Platforma se concentrează pe tematici ca: Rețele Sociale și Managementul Meiilor, Publicarea și Editarea Conținutului, Strategia de Digital și Big Data, Gestionarea Comentariilor și Ad-hoc Media Management. Practică a fost în mod evident un succes, iar în prezent există peste 20.000 de membri ai comunității sale prosperă și diversă.
Într-o recenzie a platformei, revista online „The PR Student’s” a scris că „Practica PR este perfect antrenamentul inițial pe care l-am căutat și l-am găsit.”
Pasiunea lui Camelia in antreprenoriat
În 2017, convinși de ideea de a avea propria afacere, Camelia și-a încercat norocul în afaceri și a fondat o companie de PR&Agency. Denumită „MOVE!”, această agenție se concentrează pe managementul evenimentelor, activare și creșterea conștientizării mărcii prin strategii de PR de succes.
MOVE! oferă servicii de brand management și PR inovatoare pentru clienții săi, precum și consiliere pentru antreprenori și companii mici, precum Accesa Business School. Acesta și-a propus misiunea de a oferi taților, mamelor și inginerilor de business noi instrumente, cunoștințe și tehnologii de succes, iar Camelia este mândră să fie pionieră în acest proces.
Motto-ul „Viața nu poate fi trafficată”
Camelia se inspiră din diverse surse și credințe pentru a reuși să își îndeplinească scopurile și să abordeze aspectele cotidiene ale vieții ei. Ea se ghidează după motto-ul „Viața nu poate fi trafficată” și crede că dacă nu îți place ceva în viața ta, e timpul să faci un schimb și să te transformi.
De asemenea, ea